Honor 8 و Honor 8 Pro، به روز رسانی اندروید 8 اوریو را دریافت می کنند

طبق گفته مدیر عامل آنر، این شرکت به زودی به روز رسانی اندروید 8 اوریو را برای گوشی های هوشمند Honor 8 و Honor 8 Pro عرضه خواهد کرد.

Honor 8 و Honor 8 Pro به روز رسانی اندروید 8 اوریو را دریافت می کنندبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ طبق تایید رسمی شرکت هواوی تلفن های هوشمند Honor 8 و Honor 8 Pro به زودی، به روز رسانی سیستم عامل اندروید 8 اوریو را دریافت خواهند کرد. شرکت تولید کننده تلفن های هوشمند هواوی به دنبال به روز رسانی نسخه  اندروید اوریو برای برخی از محصولات خود است.

در گذشته لیستی از گوشی های این شرکت که اندروید اوریو را دریافت می کنند منتشر شده بود و به قطعی یا احتمالی بودن دریافت به روز رسانی توسط گوشی ها اشاره شده بود، در آن لیست تلفن های هوشمندی نظیر Honor9, Honor 6X, Mate 9, Mate 9 Pro, P10, P10 Lite, P10 Plus به طور قطعی به روز رسانی را دریافت می کردند، اما برای تلفن های هوشمند Honor 8 و Honor 8 Pro گزینه احتمال درج شده بود.

مدیر عامل آنر، جورج زائو، اخیرا در مصاحبه ای با یک نشریه آنلاین صرب تایید کرد که شرکت او در حال حاضر آزمایش اندروید اوریو برای دو گوشی دیگر به نام Honor 8 و Honor 8 Pro می باشد.

به گفته وی، اندروید 8 اوریو به زودی در دسترس کاربران این دو گوشی قرار خواهد گرفت، اما آنها آخرین گوشی های تلفن همراه این شرکت نیستند که به نسخه جدید سیستم عامل ارتقا خواهند یافت. آنر 7X، گوشی که اخیرا در چین معرفی شد و خیلی زود در سراسر دنیا به فروش خواهد رسید نیز  به روز رسانی جدید را دریافت خواهد کرد.

جرج زائو همچنین گفت که برخی دیگر از گوشی های هوشمند آنر به اندروید اوریو به روز می شوند، اما هیچ نام دیگری و نه حتی یک جدول زمانی برای انتشار ارائه نکرد.

انتهای پیام/

 به روز رسانی جدیدی برای Honor 8 و Honor 8 Pro منتشر می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رحیم
۱۳:۲۸ ۱۹ خرداد ۱۳۹۸
سلام
اندرید 8 برای گوشی هانر 8 فول میاد یا نه ?
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۸ ۲۱ آذر ۱۳۹۶
سلام اپدیت اندروید۸ازچه تاریخی ارایه میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۲ ۲۱ آذر ۱۳۹۶
سلام برای گوشی Honor4c اندرید 6به بالاامده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۰ ۲۰ آذر ۱۳۹۶
سلام
اپدیت اندروید 8شامل مدل FRD_L09هانر 8 هم میشه؟
آخرین اخبار